Foglalási szabályzat

✦ Foglalási és Lemondási Szabályzat

Kérlek, olvasd el figyelmesen, hogy gördülékeny és tiszteletteljes együttműködésben dolgozhassunk együtt.


1. Időpontfoglalás módjai

Időpontot az alábbi csatornákon keresztül tudsz foglalni:

Személyesen
Telefonon
SMS-ben
Viber-en vagy WhatsApp-on
Online foglalórendszeren keresztül (amennyiben elérhető)

A foglalás akkor válik véglegessé, ha:
– online foglalás esetén visszaigazolást kapsz a rendszerből,
– írásban vagy telefonon történő egyeztetés után megerősítem az időpontot az üzenetváltásban vagy szóban.


2. Lemondás, módosítás és késés szabályai

Tiszteletben tartom az időd, kérlek, tedd meg Te is az enyémmel.

  • Az időpont legkésőbb 48 órával a kezelés előtt díjmentesen lemondható vagy módosítható.

  • 48 órán belüli lemondás esetén lemondási díj: 10.000 Ft, amelyről díjbekérőt küldök, és banki átutalással rendezendő.

  • Kivételes esetekben (pl. baleset, családi krízis) egyéni elbírálás alapján eltekintek a díjtól, amennyiben időben és hitelt érdemlően jelzed az akadályoztatást.

Késés esetén:

  • 10 percet meghaladó késésnél a kezelést sajnos nem tudom elkezdeni, és azt lemondás nélküli meg nem jelenésnek tekintem.

  • 2 alkalommal előforduló lemondás nélküli távolmaradás vagy rendszeres késés esetén sajnos nem tudok további időpontot biztosítani (ez automatikusan tiltólistára kerüléssel jár).

Fontos: Mindenkinek lehet rendkívüli élethelyzete. Ha őszintén és időben jelzed, együtt találunk megoldást.


3. Garancia és felelősség

A közös munka alapja az őszinteség és a felelősségteljes hozzáállás.

  • A szolgáltatások eredményei egyénfüggők, ezért eredménygaranciát nem tudok vállalni.

  • A kezelés hatását befolyásolja az egészségi állapotod, életmódod és a rendszeres együttműködés.

  • Krónikus, hosszabb ideje fennálló problémák esetén ne számíts azonnali változásra, de elkötelezetten támogatlak az utadon.

  • A kezelések nem helyettesítik az orvosi diagnózist vagy terápiát.

A kezelés megkezdése előtt az ügyfél kijelenti, hogy:

– az elmúlt 4 hétben nem vett részt más, hasonló jellegű kezelésen, vagy erről tájékoztatja a szolgáltatót,
– a szolgáltatást saját felelősségére veszi igénybe,
– korábbi vagy aktuális egészségi állapotáról valós és teljes körű tájékoztatást ad.

Más szolgáltatók által okozott vagy korábbi egészségkárosodásért nem vállalok felelősséget.


4. Kapcsolattartás és visszaigazolás

  • Online foglalás esetén automatikus visszaigazolást kapsz e-mailben.

  • Telefonos vagy személyes egyeztetésnél a visszaigazolás igény esetén történik.

  • Kérdésed van? Keress bátran a választott csatornán, szívesen segítek!


Köszönöm az együttműködést és a tudatos hozzáállást!

Szeretettel várlak a kezelésre – Ria