✦ Foglalási és Lemondási Szabályzat
Kérlek, olvasd el figyelmesen, hogy gördülékeny és tiszteletteljes együttműködésben dolgozhassunk együtt.
1. Időpontfoglalás módjai
Időpontot az alábbi csatornákon keresztül tudsz foglalni:
– Személyesen
– Telefonon
– SMS-ben
– Viber-en vagy WhatsApp-on
– Online foglalórendszeren keresztül (amennyiben elérhető)
A foglalás akkor válik véglegessé, ha:
– online foglalás esetén visszaigazolást kapsz a rendszerből,
– írásban vagy telefonon történő egyeztetés után megerősítem az időpontot az üzenetváltásban vagy szóban.
2. Lemondás, módosítás és késés szabályai
Tiszteletben tartom az időd, kérlek, tedd meg Te is az enyémmel.
Az időpont legkésőbb 48 órával a kezelés előtt díjmentesen lemondható vagy módosítható.
48 órán belüli lemondás esetén lemondási díj: 10.000 Ft, amelyről díjbekérőt küldök, és banki átutalással rendezendő.
Kivételes esetekben (pl. baleset, családi krízis) egyéni elbírálás alapján eltekintek a díjtól, amennyiben időben és hitelt érdemlően jelzed az akadályoztatást.
Késés esetén:
10 percet meghaladó késésnél a kezelést sajnos nem tudom elkezdeni, és azt lemondás nélküli meg nem jelenésnek tekintem.
2 alkalommal előforduló lemondás nélküli távolmaradás vagy rendszeres késés esetén sajnos nem tudok további időpontot biztosítani (ez automatikusan tiltólistára kerüléssel jár).
Fontos: Mindenkinek lehet rendkívüli élethelyzete. Ha őszintén és időben jelzed, együtt találunk megoldást.
3. Garancia és felelősség
A közös munka alapja az őszinteség és a felelősségteljes hozzáállás.
A szolgáltatások eredményei egyénfüggők, ezért eredménygaranciát nem tudok vállalni.
A kezelés hatását befolyásolja az egészségi állapotod, életmódod és a rendszeres együttműködés.
Krónikus, hosszabb ideje fennálló problémák esetén ne számíts azonnali változásra, de elkötelezetten támogatlak az utadon.
A kezelések nem helyettesítik az orvosi diagnózist vagy terápiát.
A kezelés megkezdése előtt az ügyfél kijelenti, hogy:
– az elmúlt 4 hétben nem vett részt más, hasonló jellegű kezelésen, vagy erről tájékoztatja a szolgáltatót,
– a szolgáltatást saját felelősségére veszi igénybe,
– korábbi vagy aktuális egészségi állapotáról valós és teljes körű tájékoztatást ad.
Más szolgáltatók által okozott vagy korábbi egészségkárosodásért nem vállalok felelősséget.
4. Kapcsolattartás és visszaigazolás
Online foglalás esetén automatikus visszaigazolást kapsz e-mailben.
Telefonos vagy személyes egyeztetésnél a visszaigazolás igény esetén történik.
Kérdésed van? Keress bátran a választott csatornán, szívesen segítek!
Köszönöm az együttműködést és a tudatos hozzáállást!
Szeretettel várlak a kezelésre – Ria